1
Gelin sizde eğlenceye katılın "Kafa" konsantrasyonunu sonuna kadar zorlan bir refleks oyunudur

Kafa apk indir

Karakterimiz Ka' yı kontrol ederek "Fa" ya sınırlar içinde kalması için yardım etmemiz gerekiyor. Çok dikkatli olmalısınız, çok fazla bireyde bağımlılık yapan bir oyundur. Oldukça ters kontrolleri ve kenarlarda akan optikler ve göz oyunları ile refklekslerinizi geliştiren bir zeka oyunudur. Ve oldukça güzel zaman geçirebilirsiniz bu oyunla zamanın nasıl geçtiğinin farkına varamayacaksınız. Ben oynadım ve çok beğendim herkese tavsiye ediyorum oyun Google play de ücretli bir oyundur ancak sitemizden ücretsiz bir şekilde indirebilirsiniz, keyifli oyunlar dilerim herkese. Alttan kafa apk indir e bilirsiniz.

Kafa apk indir oyununu aşağıdan indirebilirsiniz. 

                                                                       
                                                               İNDİR

Yorum Gönder

 
Top